הולכי קביים עם הפעלות קהל

מעוניינים להפוך את האירוע שאתם מארגנים לצבעוני, יוצא דופן ומיוחד במינו? אפשר להשקיע בתפאורה, אפשר גם לדאוג לאוכל נהדר, אבל שום דבר שתעשו באירוע שלכם לא יהווה תחליףלאותן דמויות צבעונית, משעשעות ובעיקר גבוהות ומרשימות, של הולכי קביים.

נדמה שהם תמיד היו שם, מחופשים לשלל דמויות, מביטים עלינו מלמעלה ודואגים לשעשע אותנו.  המראה תמיד מרגש, עבור צעירים ומבוגרים כאחד, ונוכחות של הולכי קביים באירוע שלכם יהיה דבר שאף אחד לא ישכח.

בין אם אתם מארגנים מסיבה לילדים, כנס בעבודה, אירוע השקה וקידום מכירות, אירועים קהילתיים, או כל אירוע אחר, הולכי קביים יספקו לאורחים ולנוכחים תחושה יוצאת דופןוזכרונות שילכו איתם הלאה בחיים.

מגוון תחפושות למגוון אירועים

הולכי הקביים המקצועיים והמיומנים של חברת “הלהבות” הם משוגעים לדבר. אוהבים להצחיק, לרגש ולצבוע כל אירוע בצבעים הצבעוניים ביותר.

מגוון התחפושות והדמויות האפשריות הוא נרחב, כך שתוכלו להתאים באופן המדויק ביותר בין סוג האירוע שלכם, לדמויות של הולכי הקביים, אשר ידאגו לבדר ולשמח את האורחים.

בין סוגי התחפושות של הולכי הקביים תוכלו למצוא דמויות מהאגדות ומסרטי ילדים. גם תחפושות קלסיות והיסטוריות תוכלו למצוא אצלנו, נוסף על דמויות ציוניות, ודמויות אשר נוצרו בלעדית לאירוע שלכם, במקרים של אירועי השקה לדוגמא.

הולכי קביים
הולכי קביים – יום העצמאות

הטוב ביותר עבור האירוע שלכם

ילדים אוהבים הולכי קביים, מבוגרים אוהבים הולכי קביים, כולם אוהבים את הדמויות המרשימות, וקשה להוריד מהם את העיניים כשהם חולפים על פנינו.

הולכי קביים יותירו רושם חיובי על האורחים שלכם, בין אם מדובר באירוע לקהל צעיר או מבוגר. בין אם מדובר ביום הולדת, או אירוע לקידום מכירות.

הולכי הקביים של חברת “הלהבות” הם גם אנשי מקצוע וגם אנשים של אנשים. הם אוהבים לשמח, אוהבים להצחיק, ואוהבים את העבודה שלהם.

בעבודה משותפת ובאווירה פתוחה ומשוחררת נדע לתת עבורכם את השירות הטוב ביותר. מעיצוב הדמויות לאירוע ועד ההפעלה בשטח. כשתראו את הולכי הקביים של חברת “הלהבות” מהלכים ברחבי האירוע שלכם ומבדרים את הנוכחים, וכבר עוד הרבה לפני זה, תדעו ותרגישו שבחרתם נכון.

כתיבת תגובה